пʼятницю, 16 грудня 2011 р.

Туплю

Сьогодні зрозумів, що я трохи туплю...

Купив на днях Amazon Kindle Keyboard 3G - чудовий девайс для читання книжок. Ціна питання - $139. Це так званий "Special Offer" - коли я не читаю книжок на екрані, замість фоток різних письменників показується реклама. Також на екрані вибору книжки яку читати маленьку частинку в нижній половині (десь 10-15% від всього екрану) займає реклама. Не сказав би що та реклама сильно "напрягає" - інколи навіть щось цікаве показують. Наприклад, знижки на чохли до цих самих Kindle. Тому, девайс на $50, але з рекламою - розумне рішення.


Так вот. Зайшов сьогодні на сайт Amazon - біля мого девайса була позначка Special Offer - Subscribed. Натиснув на кнопку 'Edit'. Виявилося, можна зараз заплатити 50 баксів - і реклама пропаде. І кнопка "Buy Now with 1-Click". Тепер поясніть мені - що треба було очікувати від цьої кнопки? Що мене перепитають "чи дійсно ви хочете купити в один клік?". А я ступив і натиснув... З мене з радістю зняли $54.44 (і тут Sales Tax). Одна радість - з кіндла реклама одразу ж пропала - так як він має 3G зразу ж якось інфа передалася :)

Та нічого - відкрив чат, написав в підтримку що натиснув випадково - сказали що замовлення відміняють, гроші віддадуть.

Одне цікавить - а реклама появиться назад? :)

UPDATE: Гроші дійсно віддали, реклама не появилася :)

UPDATE 2: За кілька тижнів після цього мій Кіндл випадково впав і тріснув екран. Я написав в саппорт що в мене якась проблема з екраном. Сказали що відправлять мені новий Kindle, а той попросили протягом місяця відправити їм назад (вони за це платять). Коли прийшов новий Kindle в заміну тріснувшого - він був також без реклами!

Немає коментарів:

Дописати коментар