четвер, 6 жовтня 2011 р.

Співбесіда в посольстві

Отже, вчора пройшов співбесіду в посольстві.

В посольстві казали, що треба прийти за 15 хв до призначеної дати. Але я прийшов на 45 хвилин раніше :)
Одразу як тільки я прийшов - підбігла "тьотінька", запитала на котру я годину - показала в яку чергу мені ставати, запитала хто на 8.30, і поставила мене після них (я на 8.45, але черга спільна). І одразу сказала що в посольство з рюкзаками не можна, але за 20 грн вона може здати на зберігання мого рюкзака. Пішли ми з нею в сусідній будинок, там я залишив все, крім документів.

Далі черга потрохи рухалася, пройшов огляд охорони. Попросили виключити і здати мобільний телефон. Працівники - одразу підвели до потрібного віконечка, витягнули документи, що треба буде показати, подивилися чи все що треба є.
Після того як мені видали номерок (доречі, 66 - майже 666 :) ) - пішов до іншого віконця здати відбитки пальців, і потім ще до іншого - доплатив $10 (специфіка H-1B візи). Доречі, доларів з собою не мав, тому платив гривнями - без проблем прийняли по курсу 8.
Далі - чекав десь півтори години - поки мене викликали.

Сама співбесіда зайняла на диво мало часу. Переді мною також був чоловік по тій самій візі, але він з дружиною та дитиною. Він підійшов до віконечка десь хвилин 7 переді мною, а коли я вже йшов - він ще був там. Отже, співробітник консульства говорив до мене українською з помітним акцентом :) Приблизно моя співбесіда виглядала так:
- Ким ви працюєте?
- Програміст
- Ви працюєте на компанію Lohika?
- Ні, я звільнився звідти рік тому.
- А де ви зараз працюєте?
- Я приватний підприємець
- І хто ваші клієнти?
- В мене один клієнт в США
Після хвилинної паузи і набирання чогось на комп'ютері:
- В вас є віза, кур'єрська служба доставить вам паспорт.

Після того він видав "зелений листочок" з номерком, який я відніс в кур'єрську службу, заповнив анкетку - куди доставляти паспорт з візою і все, десь 10.30 я вийшов з консульства.

Отже, чекаю на паспорт.

Немає коментарів:

Дописати коментар