пʼятницю, 16 грудня 2011 р.

Операція "перепаркування". З поліцією і мигалками

Попросив мене мій тімлід переставити його машину - він поїхав в Україну в відрядження на тиждень. А тут раз в тиждень прибирання вулиць (на кожній вулиці інший час та години прибирання). Вот там, де він лишив машину прибирають кожної п'ятниці з 8.30 до 10.00. Якщо машини не забрав - отримаєш на лобове скло помаранчевий "лист щастя" - штраф за парковку.


Вот і пішов я переставляти машину туди, де паркуватися можна. Доречі, вулиці всі (як і 90% вулиць Нью-Йорка) односторонні, і з різних сторін різний день прибирання. Наприклад, якщо з лівої сторони вулиці прибирають по п'ятницях 8.30 - 10.00, то з правої сторони - ті ж години, але в четвер. Здавалося - що тут складного. Вийшов в 8 ранку в п'ятницю і переставив машину на іншу сторону дороги. Але таких хитрих як я - багато. Багато машин їздило в пошуках місця парковки на сусідніх вулицях. Основні перешкоди: машин багато, багато виїздів з будинків і багато пожежних гідрантів, біля яких парковка, звичайно ж, заборонена.

Вот їздив я з Ваньою десь 25 хвилин кругами одними і тими самими вулицями, поки не побачив місце, де можна припаркуватися.

Але до того: знайшли були місце, пробували припаркуватися, машина трошки заважала б виїзду машини з чийогось дому. Ваня стояв на вулиці і дивився чи я влізу. Коли вирішили їхати далі - сів в машину, пристібнутися забув. Їдемо, тут на зустріч - поліція. Рефлекс з України ще працює - якщо вони їдуть тре боятися. Повернув вправо, на одну з вулиць, дивитися за вільним місцем, а вони поїхали за нами. Ваня почав швиденько пристібатися. І тут я бачу, що в поліцейської машини включаються мигалки. "Приїхали" - подумав я. Права в мене є, але українські "ламіновані" - не знаю чи вони тут підходять і чи їх би сприйняли за аргумент.

Але мигалки були білими. Я включив правий поворот, і здав в право - їхав помаленько, але не зупинявся. Вони поїхали прямо.

Ваня запитав "Що, страшно було?". Я кажу - "А ти як думаєш?".
Занавєс

Немає коментарів:

Дописати коментар