вівторок, 12 липня 2011 р.

H-1B visa documents

Тут я опишу які документи були потрібні для H-1B візи. Всі документи я відіслав HR-ам, які пізніше переслали їх юристу.

  • Копія паспорта
Я прислав тільки копію першої сторінки з закордонного паспорта (там, де фотографія).
  • Диплом з додатками (оригінал + переклад)
Спочатку мені сказали, що достатньо диплома магістра комп'ютерних наук. Я пішов до нотаріуса, сказали - що вони можуть завірити переклад, але тільки якщо це переклали в агенції перекладу, якій вони довіряють. Послали мене туди. В агенції переклад коштував 200 гривень за 1 диплом з додатками. Я вирішив про всяк випадок перекласти ще і диплом бакалавра.
Перекладач віддав переклад - завірений печаткою агенції перекладу. Мої майбутні роботодавці сказали, що не обов'язково завіряти в нотаріуса, що їм підходить і такий переклад.
Пізніше, за кілька днів попросили терміново дослати переклад диплома бакалавра (добре, що я його одразу переклав). Про всяк випадок я також вислав відскановані оригінали диплома - не знаю чи вони їм дійсно потрібні, але подумав "хай буде".
  • Резюме
Звичайнісіньке резюме - нічого особливого.
  • Підписаний оффер
Оффер, що мені прислали (лист, в якому описується яка в мене буде заробітна плата, які бенефіти мені запропонують і т.д.).
  • Job Description
Це - лист від роботодавця, де вони просто описують вакансію PHP / Java Software Engineer in New York Office бла-бла-бла. Звичайне оголошення про вакансію. Власне, мені його і не треба було - це вже вони пересилали до юристів.

Немає коментарів:

Дописати коментар