четвер, 29 вересня 2011 р.

Підготовка до співбесіди

Я вже отримав весь пакет документів, які мені прислали з США. Отже там було:

  • власне петиція, документ I797B - Notice of Action (2 сторінки)
  • всі документи, що відсилалися в USCIS - петиція
  • evaluation мого диплома, де кажуть що мій диплом відповідає американському диплому
  • копії документів, що я відсила (диплом, паспорт, переклад диплома)
Після отримання документів зайнявся записом в посольство. Для цього треба знати паспорт і reference number з петиції. Подзвонив в Посольство за номером (044) 207-70-71. Перш за все потрібно придбати "пін" на 8 хвилин розмови, які треба щоб записатися на співбесіду. Цей ПІН можна купити або в ПроКредитБанку або карточкою VISA/Mastercard продиктувавши дані з неї по телефону. Я, звичайно ж, продиктував дані і мені одразу продиктували ПІН.
Після того, як я сказав дані свого паспорту, номер петиції - мене "ощасаливили", що наступний вільний день є 2 листопада. Тобто більше, ніж через місяць!

Мої Американці порадили мені надзвонювати в посольство, питати чи можна перенести - часто буває, що появляється вільне місце. Буду пробувати

Немає коментарів:

Дописати коментар